Ønsker du en demo?

FOR HURTIGERE LØSNING

Automatiser respons på IT-hændelser

Automatiser respons på IT-hændelser hero image

Reducere innvirkningen på forretningsdriften

De dage, da IT støttede virksomheden, er overstået. I dag er det IT som driver virksomheden. Med omfanget og forskelligheden af kritiske IT-hændelser der påvirker virksomheden, er responstiden afgørende. Jo længere et firma bruger til at løse et IT-problem, desto mere alvorligt bliver det for organisationen, dets kunder, dets medarbejdere, dets varemærke og omdømme. Ikke bare alle forstyrrelser i IT-tjenester kan koste organisationen hundredtusindvis af dollars – det kan også påvirke fokus, distrahere og forstyrre IT-teamene. I dagens digitale verden handler det ikke om “HVIS”, men “NÅR” kritiske IT-hændelser opstår – og du skal være fuldt forberedt.

Beslægtede emner

IT Hændelseshåndtering

Service Operations, MIM-team, støtte

Automatiser hændelsesprocessen for et hurtigere og mere koordineret svar. Når IT-tjenester bliver utilgængelige, lider dine kunder, og IT-teamet er under pres. Brug IT Alerting til at minimere forretningsmæssige konsekvenser og reducere omkostninger ved at automatisere kommunikation, samarbejde og orkestration for hurtigere genopretning.

Informationssikkerheds-operationer

Få sikkerheds- og IT-team sammen, mens du opdaterer alle interessenter under sikkerhedshændelser. Under cyberrelaterede angrep, koordiner kommunikation og samarbejde for at begrænse angrebet, reducere skader og sikre overholdelse af love og regler.

DevOps

Kombinationen af SMS-, email-, Skype- og ChatOps-værktøjer, hjælper udviklere og operatører med at holde kommunikationen gennem normal håndtering. Men hvad sker der, når det ikke virker? Et godt IT-alarmværktøj kan være klisteret, som forbinder udviklere og operatører selv i de hårdeste IT-situationer. De mest effektive DevOps-organisationer vet, at for at forstå hvornår tingene går galt, må de også kunne automatisere den faktiske kommunikationsproces.

IT-service kontinuitet og genopretning

Implementer realtid brugerkommunikation for at reducere omkostningerne ved at reducere antallet af indgående samtaler / spørgsmål under større hændelser, kritiske sikkerhedshændelser og katastrofegenoprettelse / kontinuitetsøvelser.

Det bedste ved Everbridge IT Alerting er at have en konsistent, forudsigelig, gentagelig proces med rettidig og relevant kommunikation

Mark Hydar, Ericsson

Critical Event Management Plattform

  • HOLD ARBEJDET I GANG

    Administrer personale på vagt

  • UDNYTTE EKSISTERENDE VÆRKTØJER

    Trigg hændelsesrespons via værktøjene ITOM, SIEM, ITIM og ITSM

  • FIND DE RIGTIGE MENNESKER

    Identificer, find, kontakt og engagere de rigtige mennesker når som helst og hvor som helst

  • REDUCERE LØSNINGSTIDEN

    Reducer tiden for samarbejde med et enkelt klik, enkle konferencebroer og ChatOps

  • TEAM PERFORMANCE

    Forbedre effektiviteten i responsteamet med løbende resultatrapporter

  • REDUKTION AF OMKOSTNINGER

    Konsolidér alle dine løsninger til en enterprise Critical Event Management-plattform for konsistens og lavere TCO

Fordele

  • Øge uptime for IT-tjenester
  • Øge medarbejdernes produktivitet og IT-effektivitet
  • Minimere virkningen på virksomheten og reducere uplanlagt IT-arbejde
  • Undgå information overflod
  • Reducer IT-problemer hurtigere med minimalt ressourceforbrug
  • Streamline dine processer med konsekvent, gentagne og automatisered IT-respons